Over ons

Wageningen University & Research helpt bedrijven en overheden bij het zetten van stappen naar een bedrijfsvoering en een economie die niet meer afhankelijk is van fossiele grondstoffen. De overgang naar een duurzame Biobased Economy vraagt om onze slimme innovatiekracht en wetenschappelijke kennis over groene grondstoffen, vertaald naar de praktijk. We ontwerpen en ontwikkelen nieuwe ketens, technieken en producten die de economie duurzamer maken. Met ons werk verbeteren we de concurrentiekracht van individuele bedrijven én van de economie en leveren we een bijdrage aan de kwaliteit van leven, lokaal en globaal.

Dit blog is een initiatief van Wageningen University & Research. Wageningen University & Research is het samenwerkingsverband tussen Wageningen University en Stichting DLO.  Op dit platform delen onze medewerkers verhalen en kennis over hun werkveld en nodigen u uit om hierover mee te denken.

Auteurs

U kunt op dit blog een bijdrage vinden van de volgende auteurs.