Over ons

Wageningen University & Research is actief betrokken bij de ontwikkeling van een onderzoeksinfrastructuur voor voeding en gezondheid (Research Infrastructure for food, nutrition and health; FNH-RI). Deze infrastructuur ondersteunt de wetenschappelijke analyse van de relaties tussen de waardeketen, innovatie, gedrag, consumptie en leefstijl als het gaat om voeding en hoe deze relaties door politiek en industrie beïnvloed (kunnen) worden. Op deze manier stellen wij beleidsmakers, bedrijfsleven en sociale organisaties in staat om met onderbouwing hun strategie te bepalen. Vanuit Wageningen University & Research willen wij de samenleving inzicht en kennis geven over deze onderzoeksinfrastructuur door met elkaar het gesprek aan te gaan.

Dit blog is een initiatief van Wageningen University & Research. Collega’s van Wageningen University & Research delen hun gedachten over onderwerpen die hen bezighouden. Door het delen van deze gedachten willen wij de dialoog starten en zo met elkaar nieuwe inzichten op doen.

Wil je meer weten over dit onderwerp? Bezoek dan ook Onderzoeksinfrastructuur voor voeding en gezondheid op wur.nl.

Auteurs

U kunt op dit blog een bijdrage vinden van de volgende auteurs.